![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Jeśli jest tak jak piszesz to nie na czarno ale bardziej niebiesko z rury powinno lecieć i to nie tylko na dużych obrotach. Takiego spalania nie mają Afryki i po 300tyskm. Nie piszesz czy mechanik zdejmował głowice czy zmieniał uszczelniacze bez demontarzu. Skoro po jego robocie zrobiło się gorzej to musiało mu się coś nie udać. Jeśli zdejmował głowice to jakie miałeś progi na cylindrach , tak z ciekawości. Nie znasz też jeszcze kompresji. Jak już będziesz robił to nie zapomnij zrobić pomiaru normalnie i z olejem. Gdyby nie dłubanie mechanika to można by przypuszczac że popękały ci pierścienie olejowe ale to spory zbieg okoliczności by musiał nastąpić. Najpierw zmień mechanika i niech ci ktoś z pojęciem popatrzy co może być przyczyną. Ostatecznie może się potwierdzić wyrok który już usłyszałeś remont ale najpierw trzeba poszukać ewentualnej innej przyczyny.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik | sizyrk | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 13.05.2014 17:24 |