![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
Do tego ingerencje w silnik poprawiające ten problem są pracochłonne i kosztowne a dopiero generalny remont gwarantuje pozbycie się brania oleju. Czy jest sens wydawać w sprzęcie wartym 6 tys 3-4 tys na remont kiedy przez sezon dolejesz kilka l oleju w sumie za 100-200 zł ? Można zmienić pierścienie za ok 1,5 tys. ale nie musi to pomóc, podobnie z wymianą uszczelniaczy zaworowych. Chyba że ma się zdjęte głowice to można przy okazji uszczelniacze zmienić.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. Ostatnio edytowane przez siwy : 24.10.2013 o 08:50 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |