![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: stolyca
Posty: 75
Motocykl: F 800 GS
![]() Online: 2 godz 24 min 45 s
|
![]()
Otworzyłem puchę od dołu. Wyjęcie kata nie jest proste. Siedzi on w stalowej obudowie która jest zgrzana do całego wydechu. Same wnętrzności katalizatora też łatwo się nie wyjmują. Walczyłem 2-3 godziny i oddałem portki do fachowca czyli pana tłumikarza który zawsze mnie rozumie. Ma coś wymyślić na poniedziałek.
Wydech zmodernizowany. Katalizator wycięty. Dzisiaj zrobiłem rundkę wkoło domu. Wydaje się wszystko na miejscu. Nie ma żadnych wariacji. Jedyne co to mam wrażenie, że przy ok 5000 obrotów dostaje lekkiego kopa. Może jest to spowodowane lepszym opróżnianiem układu? Mam takie pytanie. Zmieniając układ wydechowy zmieniam zapewne ciśnienia w tym układzie. Może to doprowadzić do zubożenia mieszanki. W silniku gaźnikowym robi się pewne zmiany za pomocą odpowiednich regulacji i modyfikacji. Jak to jest w silniku na wtrysku? Jakby nie było składem mieszanki kieruje komputer. Czy on dzięki lambdzie zauważy że skład jest zły i samodzielnie zrobi korektę? To pytanie ma też kontekst jazdy na dużych wysokościach. Jak myślicie? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 28.02.2013 o 11:01 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk w Afryce | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 105 | 24.06.2024 21:30 |
zawór wydechowy w pierwszym cylindrze | everybike | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 19 | 04.04.2012 10:12 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 11:09 |