Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.04.2013, 06:59   #15
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Poncki Zobacz post
Jedyna rzecz, której nie wymieniłeś, a przewinęła mi się w różnych wątkach to ośki przepustnic.
W moich gaźnikach wyrobiła się ośka przepustnicy , po 190tyskm miała prawo.
Oczywiście bardziej wyrabia się z jednej strony co skutkuje ubogą mieszanką na jednym garku.
Efektem było postrzeliwanie sobie w wydech oraz zakłócenia wolnych obrotów w postaci jakby wypadających zapłonów co jakiś czas.
Po założeniu trampkowych gaźników od 600ki strzelanie ustało , ciąg z dołu jakby nieco lepszy choć minimalne spalanie trochę się podniosło.
Na starych gaźnikach nie pomagały żadne regulacje czy synchronizacje.
Lewe powietrze z ośki psuło robotę.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.