![]() |
#3 |
Dołączył: Sobota, 14 Stycznia 2006
![]() Zarejestrowany: Jan 2006
Miasto: Gorzkie Pole/k.Poznania
Posty: 361
Motocykl: xl883 Iron
![]() Online: 5 dni 8 godz 39 min 40 s
|
![]()
Bylem przy testachudarowych wielu kasków i aviator przechodzi tylko te najlagodniejsze normy E1825 i to w kiepskich centrach certyfikacyjnych(oznaczenie na pasku E i liczba im nizsza tym centrum certyfikacyjne starsze i lepsze)
Kask ten nie przejdzie badan DOT a tym bardziej SNELL. Nie chce mi sie opisywac calej metodologii badan przy poszczegolnych atestach, ale w skrocie chodzi o to ze aviator ma w sobie za duzo dziur. Jak komu to wytlumaczenie jest za slabe to osobiscie lub telefonicznie moge dokladniej opisac. Jezdza w takich kaskach jakie sponsor sobie zyczy... A czy myslicie ze Rossi jezdzil w sklepowym AGV? nie, a kaski zwane rally replica sa tylko do torowych podobne. Widzialem kaski Senny i innych super zawodników i uwieżcie zadne z nich nie byly podobne do niby takich samych dostepnych w sklepach. Zawsze przy wyborze kasku kieruje sie jedna zasada... Pytam sie sam siebie na ile wyceniam swoją głowe? i zawsze wychodzi mi pokaźna kwota ;-) Zdrowia!
__________________
HD Ostatnio edytowane przez majki : 01.03.2013 o 08:18 |
![]() |
![]() |
Tags |
homologacja kasku |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Airoh | galas77 | Kaski | 0 | 06.01.2013 13:46 |
Airoh S4 | wieczny | Kaski | 17 | 12.05.2009 22:21 |