![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Taaa... No z tym bywa różnie. Ale za to jak uspokajająco na człowieka działa - zupełnie jak wędkowanie
![]() Zrobić łatwo... Cytat:
![]() ![]() ![]() Nooo... ale z drugiej strony, jak znam wysokość mandatów za overspeed w Norwegii to się nie dziwię że tam nie wyważają ![]() Co do AT - wyważenie statyczne w zupełności wystarcza. Z bolesnego doświadczenia: TKC80 bywaja dość "krzywo" nalane. Róznice potrafią dojść do 80 g na tylnym kapciu, a żółta kropka kompletnie z niczym się nie zgadza... Dobrze jest w czasie wyważania wiedzieć gdzie jest najcięższy punkt gołego koła bez kapcia. Pomaga to przy sprawdzaniu róznych pozycji koło/opona. Ze dwa razy udało mi się zgubić niewyważenie samym przekręceniem opony względem felgi. ![]() Zdrowia! ![]() Ostatnio edytowane przez Pastor : 09.04.2008 o 14:35 |
|
![]() |