Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.09.2008, 14:10   #13
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał PUFF Zobacz post
Nie bardzo rozumiem w jaki sposob wzrosnie stopien sprezania, jesli tloki maja ta sama wysokosc
Jezeli zwiększasz pojemność silnika do 800 czy 850 a głowice zostawiasz w spokoju - mają tą samą pojemność to zwiększasz stopien sprężania. To dlatego zakładajac większe tłoki do silników a chcąc zachowac stopień sprężania daje sie grubsze uszczelki pod głowice (rzadziej pod cylinder).

Z wzoru stopień sprężania= (pojemność cylindra+ pojemność głowicy)/ pojemność głowicy
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk w Afryce Wojak Układ elektryczny i zapłonowy 105 24.06.2024 21:30
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.