![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 15
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 3 min 5 s
|
![]()
Wojak - Najlepiej jak zmierzysz średnice zewnętrzne i wewnętrze gaźników, króćców głowicy i króćców dolotowych.
Banditos - Monowtrysk to konstrukcja gdzie do zasilania cylindrów masz tylko jeden wtryskiwacz (sporo starych samochodów miało takie rozwiązanie). Wtryski wielopunktowe też mogą być na jednej obudowie tak jak np. mają rzędowe dwójki Kawy albo samochody. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=715753 W linku KLR250 EFI Turbo z dedykacją dla Wojaka, który podobnie jak ja miał ten mały kosz(t)mar. Jak widać na załączonych obrazkach da się ![]() Kto uważa, że afryka potrzebuje turbo, thumbs up ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 11.12.2011 o 22:14 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wtrysk i układ wydechowy. | Pretor | Uklad paliwowy i wydechowy | 36 | 17.02.2009 18:44 |
Wtrysk i 800ccm | QrczaQ | Wszystko dla Afryki | 46 | 25.09.2008 11:09 |