Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.11.2011, 19:17   #9
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bliźniak Zobacz post
Czemu tak W trójce jest rewelacyjna jednostka - w mojej 20 letniej babci śmiga o nieba lepiej niż o połowę młodsza 07.

Ale wtrysk do Afry to fajny pomysł - równe dawkowanie i o wiele dokładniejsza możliwość regulacji składu
Chodzi o koszty.. sam silnik Trapa 700 widziałem na allegro za około 2 klocki, koszt wtrysku, modułu i wiązki od Trapa to drugie tyle, zatem za dużo. A zrobienie tego silnika na gaźniku myślę że jest możliwe a osiągi mogą być porównywalne, czyli około 60KM. Aczkolwiek wtrysk byłby lepszy.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wtrysk i układ wydechowy. Pretor Uklad paliwowy i wydechowy 36 17.02.2009 18:44
Wtrysk i 800ccm QrczaQ Wszystko dla Afryki 46 25.09.2008 11:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.