Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.11.2011, 21:10   #11
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Jak znajdziesz silnik od SV650 który przy 100 000km ma fabryczną kompresje to daj znać Napewno te silniki sv i dl nie mają nic wspólnego z trwałością hondy
Akurat miałem sv i dl i swego czasu odwiedzałem amerykańskie fora tychże i z tego co amerykany pisali to 100 tys mil robią bez większych problemów, oliwy nie biorą, kosz nie napirdala.. zgoda był jeden kolo co zrobił na sv 138 tys mil i silnik padł, ale jak sam twierdził nie zmieniał oleju tak często jak powinien... Afryka po czymś takim z takim przebiegiem, żarła by olej tak jak benzynę, ta długowieczność tych silników to trochę jednak mit na wyrost, tzn są długowieczne , ale Afryka nie jest jakimś tam odosobnionym wyjątkiem, sporo jest motocykli, które robią bez pierdnięcia 200 tys.....znajomy miał gsxr 1100 95 rok , moto miało 250 tys w kołach i posypała się dwójka, silnik jako taki dalej latał jak ta lala.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.