![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Japońska stal nie jest zła. Może to nie rejli rurka jak w ktm ale dają rade. Ja im wierze
![]() Co do sprężyn to dałem 6.2N o nominalnej u mnie długości sprężyn 450mm. Jest bardzo dobrze, nie wiem czy idealnie bo nie skończylem do końca poziomowania motocykla. Możliwe że jakbym miał jeszcze raz kupić spróbowałbym 6.0 ale latam teraz z tyłu na sprężynie 120 od rd04 wiec i przód i tył mam raczej szosowo niż typowo terenowo zestrojony. Różnice w prowadzeniu miedzy np 4.4 a 4.8 są niewielkie. Obie sporo za miękkie choć niby SAG w miare miały dobry. O ile na 5.0 pewnie da się nawet jakoś śmigać solo, to z pasażarem może już przód nurkować niebezpiecznie |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ośka zmiany biegów - jak ja wymontować? | yuchyo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 25 | 06.06.2012 11:36 |
Do czego ten Dział? Co tu ma być, a co nie :) | PUFF | Wszystko dla Afrykańczyka | 0 | 26.03.2008 10:32 |