![]() |
Z czego przednia ośka?
Rzeźbie przy przy wymianie przedniego zawiasu i zamierzam zlecić wykonanie przedniej ośki wraz z tulejami dystatnsowymi.
Pytanie jest: jaka stal najlepiej się nadaje i czy utwardzić ją termicznie? Na co jeszcze zwrócić uwagę? |
A nie podejdzie ośka fabryczna (afrykowa lub ta od czego masz zawias)? Ja zostawiłem z przodu przednią ośkę od Afry i się dało, Ramboszczak u siebie wsadził tylną ośką na przód. ;)
|
Moja orginalna ośka zdeczko krzywa. :mad: Orginalna oś nie podejdzie, bo ma 22 mm. Otwory w lagach na ośkę to 20 i 25 mm. Ogólnie nowy zawias jest złożony z dwóch, żeby mieć dwa uchwyty na tarcze.
Bez toczenia nie obędzie się. |
..co to za zawiecha?
|
Marzocchi Shiver 45 od Huski SM610
|
Pogadaj z Rambem o sprężynach...będziesz musiał zmienić na pewno ..Bo to dwa razy cięższy motur... Rambo się doktoryzował z tego tematu i ma dostep do tanich olinsow
|
Obserwowałem ten temat i czekam na pierwsze wrażenia z jazdy. W SM 610 były orginalnie 5.0. Ja swoje przebadałem z ciekawości na politechnice i okazały się również 5.0. Pośmigam trochę i jak będzie za miękko to wymienie.
|
Rambo twierdzi ,ze kolo 5,8 a nawet twardziej, ma byc...z tyłem cos mieszasz?
|
Już zamieszałem w zeszłą zimę od KTMa 640. Sprężyna 95. Gdzieś dałem całą rozpiskę krok po kroku.
|
Tylna ośka w AT jest chyba 17mm...
Sprawdź Rychu, bo jest sporo dłuższa i możliwe że Ci spasi :Thumbs_Up: Ale bez tulejek dwóch się nie obedzie, to raczej pewne :at: Sprężyny 5.0 na przód pewnie na początek starczą. Ale bez wymiany się finalnie nie obędzie |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:30. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.