Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.08.2011, 18:11   #18
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 1 min 8 s
Domyślnie

Który sobie wybierzesz. Dopóki się przelewa paliwo nad komorami tymi w które są wkręcone kraniki to nie ma znaczenia. Jeśli poziom opadnie i komory rozdzielą się na prawą i lewą to po zamknięciu jednego z kraników masz żelazną rezerwę.
Osobiście po każdej jeździe nawet wokół komina zamykam kraniki (dwa jednocześnie) i potem je otwieram. Wydaje mi się, że takie otwieranie i zamykanie wydłuża żywotność kraników. Opieram się na wskazaniu kontrolki i jeszcze mnie nie zawiodła.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.