![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#18 |
![]() |
![]()
Który sobie wybierzesz. Dopóki się przelewa paliwo nad komorami tymi w które są wkręcone kraniki to nie ma znaczenia. Jeśli poziom opadnie i komory rozdzielą się na prawą i lewą to po zamknięciu jednego z kraników masz żelazną rezerwę.
Osobiście po każdej jeździe nawet wokół komina zamykam kraniki (dwa jednocześnie) i potem je otwieram. Wydaje mi się, że takie otwieranie i zamykanie wydłuża żywotność kraników. Opieram się na wskazaniu kontrolki i jeszcze mnie nie zawiodła. |
![]() |
![]() |