Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.08.2008, 22:52   #7
BartekJ


Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
BartekJ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
Domyślnie

Ja mam angielską AT. I szprychy, niestety, też miałem pordzewiałe. Szczególnie okolice nypli. To, co można zrobić nie narażając się na koszta to pasta typu Automax i heja na rudą. Koło fabrycznie zrobione jeździ i jeździ. Trzeba się mocno postarać, żeby je uszkodzić. Natomiast ruszone już nie jest tak mocne i trza naprawdę dobrego szpeca, żeby to WŁAŚCIWIE zrobił. Znane mi są przypadki, że szprychy po kiepskim fachowcu pękały. Wiadomo, czym to się kończy w przypadku crossówki i lądowania po skoku.
BartekJ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szprychy hero Hamulce, kola, opony 1 20.08.2009 14:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.