![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Gliwice
Posty: 246
Motocykl: RD 07a i orange, ale biały-250 EGS
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 38 min 13 s
|
![]()
Ja mam angielską AT. I szprychy, niestety, też miałem pordzewiałe. Szczególnie okolice nypli. To, co można zrobić nie narażając się na koszta to pasta typu Automax i heja na rudą. Koło fabrycznie zrobione jeździ i jeździ. Trzeba się mocno postarać, żeby je uszkodzić. Natomiast ruszone już nie jest tak mocne i trza naprawdę dobrego szpeca, żeby to WŁAŚCIWIE zrobił. Znane mi są przypadki, że szprychy po kiepskim fachowcu pękały. Wiadomo, czym to się kończy w przypadku crossówki i lądowania po skoku.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szprychy | hero | Hamulce, kola, opony | 1 | 20.08.2009 14:05 |