![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Ja zalałem do siebie 5W. Amor jest projektowany pod jakąś gęstość oliwy. Po kilku rozmowach stwierdziłem, że zostaję przy "fabryce". Olej to tłumienie a twardość to sprężyna.
![]() ![]() Z ciekawostek jak gadałem z serwisie KTMa to nie wiedzieli jaki dokładnie jest lany olej na pierwszy montaż. Nawet się podobno próbowali kontaktować z WP i uzyskać info, ale ich zbyli, że leją jakiś swój olej, który nie jest dokładnie określony liczbą. Podobno przy zlewaniu nowego oleju wygląda bardziej jak 2,5 niż 5W. Serwisówki zalecają 5W i tak też potem jest lane. |
![]() |
![]() |