Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.06.2011, 14:13   #11
majki
 
majki's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
majki jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
Domyślnie

Ja zalałem do siebie 5W. Amor jest projektowany pod jakąś gęstość oliwy. Po kilku rozmowach stwierdziłem, że zostaję przy "fabryce". Olej to tłumienie a twardość to sprężyna. Gęstszym olejem raczej przytępisz zawias, a nie go utwardzisz. Sprężynę też mam za miękką i w ostrzejszym terenie amor wali. Kupiłem już 4,8, ale paczka utknęła w DE i nie wiadomo co się z nią dzieje...

Z ciekawostek jak gadałem z serwisie KTMa to nie wiedzieli jaki dokładnie jest lany olej na pierwszy montaż. Nawet się podobno próbowali kontaktować z WP i uzyskać info, ale ich zbyli, że leją jakiś swój olej, który nie jest dokładnie określony liczbą. Podobno przy zlewaniu nowego oleju wygląda bardziej jak 2,5 niż 5W. Serwisówki zalecają 5W i tak też potem jest lane.
majki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.