![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
...już nie taki świeży
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
|
![]()
ok. Czas na kręcenie śrubkami
![]() ![]() a powiedzcie mi jeszcze, czy np. wymiana oleju z 5W na 7,5W da coś w kwestii twardości czy w WP przy pełnej regulacji się tego po prostu nie robi i ma byś standardowe 5W? Jednak na sprężynie 4,6 przy jeździe terenowej jest trochu za miękko, pomimo ustawienia dobicia prawie na max. Na przelotach szutrowych jest rewelacja, ale na większych dziurach... kilka razy tak jebło, że myślałem że połamałem błotnik o półki. Tak więc, jak się z olejem nie da nic pokombinować (zawsze lepiej wydać 100zł na olej niż 400zł na sprężyny), sprężyna 4,8 będzie raczej wskazana. aaa - i jeszcze jedno - wiek ktoś ile oleju wchodzi do lagi, i jak to sprawdzić? Ostatnio edytowane przez Dzieju : 22.03.2013 o 11:58 |
![]() |
![]() |