![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
E09 przy Twojej jeździe w 690tce starczy na 2000-3000 km, tyle samo co C02. Jak dojedziesz do Maroka to zostanie Ci 1/3 bieżnika , która wystarczy na następne 3 tys...
Ja testowałem obie opony i stwierdzam że skoro obie starczają na tyle samo km to wole c02. C02 szybciej się zużywa i głośna i śliska na asfalcie, ale za to wyjściowo jest sporo wyższa więc zanim sie zjedzie do poziomu nowej E09 to już masz 2 tys nawinięte... tak czy inaczej jak dojedziesz na niej do Maroka ro będzie "kwadratowa" i już nie wrócisz.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |