![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,725
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 22 godz 33 min 31 s
|
![]()
Jezdzilem raz na tego typu zestawie i raczej to jest sredni pomysl. Na asfalcie jest ok ale np na piachu jest lipa, bo tyl bedzie ladnie wybieral, a przod nie wyrabia i sie kopie. Jesli nastawiasz sie na teren to zakladaj kosci na przod i wszystko w temacie. A jesli chodzi o predkosc to najczesciej jest tak ze gaz ratuje z opresji i stabilizuje moto (szczegolnie w terenie).
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie do posiadaczy KTM - jakie opony lubicie ??? | hubert | KTM | 21 | 18.01.2023 19:54 |