![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 42 min 39 s
|
![]()
BLOB :
Jak jeszcze nie chcesz wymieniać i guma nie jest sparciała to jest szansa na uszczelnienie. Można spróbować umyć części gumowe benzyną w celu odtluszczenia , nastepnie wytrzeć i osuszyc najlepiej opalarką tak ze 150 stopni. " tu wypić ze 2 piwa bo było gorąco ![]() Następnie szczelnie owinąć ( wcześniej zakupioną ) taśmą samowulkanizującą. Ważne : owijamy taśmą wstępnie ja rozciągając ażeby ciasno przylegała do powierzchni. Owijamy z zakładką na 1/3 szerokości , owiniecie w obie strony powinno wystarczyć. Pod taką taśmę nie dostanie się wilgoć i przebicia powinny zniknąć , a cena rolki taśmy która powinna wystarczyć to ułamek ceny dobrych fajek.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 01.10.2010 o 23:15 |
![]() |
![]() |