![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 | |
heu ?
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 931
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
|
![]()
eee, raczej nie. Chociaż nie bardzo wiem dlaczego miałoby być lepiej w terenie na 130 niż na 150.
Cytat:
![]() Podstawowa sprawa - opór powietrza rośnie kwadratowo, a nie liniowo. Do tego dochodzi poślizg koła (gdzieś czytałem a'propos bicia rekordów prędkości że koło kręci się do kilkudziesięciu % szybciej niż wynikałoby to z prędkości pojazdu). I nie dość że fizyka zjada nam opony to jeszcze doi ze zbiornika paliwa. Jedyna opcja która mi przychodzi do glowy to wieszać fizyków aż odwołają niewygodne prawa fizyki ![]()
__________________
RD07 & DRZ |
|
![]() |
![]() |