Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.02.2010, 08:19   #2
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 5 min 20 s
Domyślnie

africanqueens.de - koszt od 6000eu w górę
850ccm nie wyciagniesz bez zmiany wykorbienia i wywazania.
w AT jest zeliwna tuleja jaka z tego co pamietam pozwoli na max 832 ccm
kute tloki - wossner albo factory pro, hotcams i jeszcze jedna firma
poczytaj na xrv.org.co.uk -> szukaj "Big bore" lub "Big bored" (jakos tak, koles opisal jak samemu robil, ale wymienial pol silnika

watpie aby to bylo az tak oplacalne.

z drugiej strony Dandy i ja mamy swoje patenty, tyle, ze ja narazie odpuscilem silniki a Dandy nie.
Poszukaj na forum namiarow na niego i przedzwon
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M

Ostatnio edytowane przez ramires : 25.02.2010 o 08:23
ramires jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.