![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 5 min 20 s
|
![]()
africanqueens.de - koszt od 6000eu w górę
850ccm nie wyciagniesz bez zmiany wykorbienia i wywazania. w AT jest zeliwna tuleja jaka z tego co pamietam pozwoli na max 832 ccm kute tloki - wossner albo factory pro, hotcams i jeszcze jedna firma poczytaj na xrv.org.co.uk -> szukaj "Big bore" lub "Big bored" (jakos tak, koles opisal jak samemu robil, ale wymienial pol silnika ![]() watpie aby to bylo az tak oplacalne. z drugiej strony Dandy i ja mamy swoje patenty, tyle, ze ja narazie odpuscilem silniki a Dandy nie. Poszukaj na forum namiarow na niego i przedzwon
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M Ostatnio edytowane przez ramires : 25.02.2010 o 08:23 |
![]() |
![]() |