Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.01.2010, 14:25   #7
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

To mi jeszcze nie padło , ale czy to nie jest tak ( pomijam teoretyczne podstawy budowy 4T)

1 - Koło masgnesowe umieszczone jest na wale .
2 - Jeden obrót wału to jeden impuls na impulsator
3 - Impulsator po otrzymaniu prądy wysyła go do modułu
4 - Moduł wysyła napięcie na cewkę
5- Cewka na swiecę
6 - Świeca daje iskrę

to x 2 impulsatory przesunięte względem siebie daje nam iskrę na 2 baniaki

I to wychodzi , że za każdym razem . Bo nie przeskadza jak da iskre w momęcie wypychania spalin .
Ale ja się JESZCZE na tym nie znam .
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak ustwić rozrząd? składam silnik grzegorz77 Silnik, sprzęgło, skrzynia 37 27.05.2017 15:19
Honda XL 600R - kompletny rozrząd potrzebny JarekAT Inne - dyskusja ogólna 9 06.09.2011 20:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.