![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Administrator
![]() |
![]()
Ależ nikt nie neguje zasadności rozpatrzenia oferty , jesli by wychodziło po te 22.50 za sztukę to można zaryzykować.
Dlatego nie chodzi tu zupełnie o ten koszt, ważne jest jak z żywotnością no i prawidłowym działaniem. Co z tego że będzie tanio jak np moto nie będzie jechało albo będzie chlać po 8-10 ltr/100 a może jak ktoś wjedzie na 5000mnpm to AT stanie dęba i nie pojedzie dalej bo skład mieszanki będzie kiepski ...itp...itd... Pozostaje zaryzykować te 50zł i potestować, jak będzie źle to najwyżej 50zł w błoto. Ale większy kłopot jak gdzieś padnie w trasie....i tu jest dylemat. Po oryginałach wiadomo czego się spodziewać ( np 15 i wiecej lat jazdy) a po tych....? Tylko testy mogą wyjaśnić sprawę, jak wypadną pozytywnie no to mamy alternatywę.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) | puntek | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 30.11.2016 10:40 |