Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.01.2024, 09:23   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
A z ciekawości fabryka jakie dedykuje akumulatory w oparciu o system ładowania który jest w CRF?
Oryginalnie była tam Yuasa (moto z 2017 roku), którą poleca Emek poniżej. Ale od 2018 wsadzali (do AS chyba) LiFePO4 i z tego co wiem nic z układem ładowania nie zmieniono. Było już kilka dyskusji na Forum na ten temat.

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Yuasa YTZ14S będzie kosztować kole 90 funtów czyli niemal tyle samo.
No jasne, tylko ja chcę lżejsze LiFePO4, a nie 4kg ołowiowy aku. Wady i zalety obu technologii znam.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator NAT luk2asz NAT - Warsztat 144 21.01.2025 10:19
Akumulator do AT Kobra Układ elektryczny i zapłonowy 29 26.02.2018 16:05
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator do 0 7a jorge Układ elektryczny i zapłonowy 39 30.01.2015 10:43
[FAQ] Akumulator podos Regularne czynności serwisowe 13 05.01.2009 10:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.