![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
![]() |
![]()
ziew... stawiasz piwo Mallory
![]() obrotek jest podlaczony do wyjscia z modułu, ktore zasila jedna z cewek. na schemacie pokazalem to strzalkami przy obrotomierzu i przy module. we wiazce jest rozszycie na cewke i obrotek. z tego samego zrodla w niektorych wersjach zasilany jest stycznik od pompy. nie wiem jak jest u Ciebie. na schemacie ktory wrzucilem jak krecisz rozrusznikiem/silnikiem modul daje sygnal na jedna z cewek, na stycznik pompy i na obrotek. jako takiego czujnika obrotow walu nie ma. teraz we wtryskowcach to sie nazywa CKP od crank position.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dławi się, przerywa, strzela z wydechu | Adam_TSA | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 02.09.2018 20:47 |
Dławi przy 4tys. obrotów | 523adrian | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 20.04.2017 19:01 |