Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.03.2023, 19:32   #24
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 26 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
porównanie pracy uszczelniaczy w CRF1000 do GS ma sie jak porównywanie pieczywa do dupczywa w jaki sposob i czym polerujesz lagi - pytam serio bo ja tego nigdy nie robilem - jezeli sa mocno zniszczone to ida nowe albo wysylam do B-B.
a to ciekawe bo w obu są tej samej firmy NOK,

polerowanie nie likwiduje żadnych rys ale powoduje, że ich krawędzie przestają być ostre dla uszczelniacza. Czasem trzeba użyć papieru wodnego wcześniej np. 2000 lub 2500.
Jeden taki zmęczony życiem egzemplarz wrócił dopiero po 8 latach.

Krawędzie nawet drobnych rys w powiększeniu mają makabryczne kształty z czym musi się mierzyć uszczelniacz.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Topienie Burej Suki Zimy felkowski Imprezy forum AT i zloty ogólne 18 03.04.2010 20:05


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.