![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
przy wymianie uszczelniaczy rury muszą być wypolerowane, dedykowany smar pomiędzy wargi uszczelniacza także wydłuża jego życie a na pewno zmniejsza opory wynikające z tarcia. Ilość/poziom oleju także musi być prawidłowa... nawet 1cm więcej mocno podnosi ciśnienie w tej przecież zamkniętej przestrzeni.
ciągle się powtarzam ale w moim przypadku uszczelniacze wymienione zostały przy ok 73.000km nie ciekły po prosu uznałem, że to czas na wymianę. Oczywiście motocykl w >90% użytkowany na asfalcie / szutrach bez błota i zatapiania po osie. W BMW GS fabrycznie też są montowane NOK i tutaj bez problemu osiągają przebiegi rzędu 100.000km - wiadomo rura jest odwrócona i uszczelniacze nie mają tyle roboty co w CRF a także zawias nie pracuje pod ciśnieniem bo nawet jest tam podciśnienie ![]() jeżeli chodzi o uszczelniacze tourmax to w 99% przypadków będzie NOK lub Kayaba (KYB) może to jest pakowacz ale zaopatruje się na rynku japońskim a że wyspa jest mała i producentów nie ma za wiele to w ogromnej większości są to produkty niemal tożsame z OEM. Wracając do uszczelniaczy oraz ich obsługi to warto zawsze dbać o czystość rur zawieszenia a będzie na długo spokój. Po 30 - 40.000 przepolerować rury. Moto użytkowany ambitnie w terenie... tutaj pojęcie ile wytrzymają uszczelniacze, klocki czy napęd to wróżenie z fusów trochę ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Topienie Burej Suki Zimy | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 18 | 03.04.2010 20:05 |