![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
|
![]()
Mada dokładnie ma rację. Prawie nikt nic nie zmienia w zawieszeniu poza gronem napaleńców uczonych w piśmie.
Motocykl ma za zadanie jeździć komfortowo. Świat składa się w większości z ludzi- pokemonów, którzy są gadżeciarzami. Producenci prześcigają się w wciskaniu nam kolejnych gadżetów których de facto nie potrzebujemy ale się nimi "bawimy". Sami sobie jesteśmy winni. Przez nasze podejście mamy "wyścig zbrojeń" u producentów. Dlaczego taka T7 jest fajna? Ponieważ nie ma wielu gadżetów i niepotrzebnych bajerów. Szkoda, że rury wydechowe idą pod silnikiem. Trzeba będzie montować udziwnioną osłonę na silnik/ rury. Jaki by nie był poprzedni model to rury szły bokiem. Sam dziesiątki razy przy waliłem spodem o kamienie/ krawężnik. Dzięki temu, że rur nie było pod spodem "uratowałem" wydech. Siedemsetka miała ciekawie zamontowaną centralną podpórkę. Chroniła ona częściowo silnik, tylne zawieszenie oraz katalizator.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
![]() |
![]() |