![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Wrocław/Londyn
Posty: 8
Motocykl: RD07
Przebieg: Posiada
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 15 godz 21 min 57 s
|
![]()
UpDate
![]() Strzelanie na pół gazie - ogarnięte - pilot jet był przetkany co przeoczyłem przy pierwszym rozbieraniu gaźnika - pierwsze odpalenie po przeczyszczeniu i moje uszy usłyszały piękną pracę silnika ;D. Zaworki iglicowe też wymienione - gniazda delikatnie przeczyściłem i mam nadzieję, że będzie ok ![]() Pierwsza przejażdżka i znów strzelanko - tym razem przy hamowaniu silnikiem/kompletnym odpuszczeniem gazu (wrócił do stanu poprzedniego ale trochę więcej strzela) - czyli temat wielokrotnie wertowany na tym forum. Teraz przede mną synchro gaźników (na jałowym obroty nie są równe) - - PYTANIE? - jakie macie patenty aby dostać się do tej śrubki od synchro ;/ ![]() Kolejne pytanie dotyczące składu mieszkanki - Hayens mówi o 2.5 obrotu - tylko teraz pytanko czy na obu cylindrach musi być tak samo ![]() Chodzi mi o to, że oba cylindry pracują w trochę innych warunkach (przedni ma więcej chłodzenia) - czyli pewnie ma to wpływ na ustalanie różnych wartości mieszkanki z tylu i z przodu ? (czy jest jakaś tendencja ze na tylnym zawsze trochę mniej lub więcej obr. ?) Wcześniejsze ustawienia były takie, że na przedni cylek było 2.5 obr a na tylny ok. 2,7 obr. I świeca z tylnego cylindra miała ślady węglowego nagaru więc ustawiłem po 2.5 obr na obu - może pomoże - do weryfikacji ![]() Jeszcze jedna sprawa - przymierzam się do wymiany wężów i filtra paliwa - na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego węża (zbrojony czy nie/ w otulinie) ![]() Czy korzystając z podwyższonej temperatury mogę te nowe węże pozaginać tak aby nie robiły się zagięcia (kiedyś tak podginałem te przezroczyste wężyki) ? (Takie dodatkowa obserwacja - przy zatkanej dyszy jak włączałem światła (bieg jałowy) to obroty spadały a teraz po włączeniu nie widzę spadku obrotów ![]() Działam dalej i fajnie wyrabiać sobie praktyczną wiedze ![]() Mam również nadzieję, że to co tu piszę komuś się przyda ![]() Dziękuję raz jeszcze i życzę miłych kilometrów ![]()
__________________
Tak a nawet i nie ![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
strzelanie , tłumik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Strzelanie z tłumika przelotowego non-stop? | irekafrica | Uklad paliwowy i wydechowy | 24 | 04.11.2018 07:28 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |