Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 06.08.2021, 20:56   #9
Klima


Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Wrocław/Londyn
Posty: 8
Motocykl: RD07
Przebieg: Posiada
Galeria: Zdjęcia
Klima jest na dystyngowanej drodze
Online: 15 godz 21 min 57 s
Domyślnie

UpDate

Strzelanie na pół gazie - ogarnięte - pilot jet był przetkany co przeoczyłem przy pierwszym rozbieraniu gaźnika - pierwsze odpalenie po przeczyszczeniu i moje uszy usłyszały piękną pracę silnika ;D. Zaworki iglicowe też wymienione - gniazda delikatnie przeczyściłem i mam nadzieję, że będzie ok

Pierwsza przejażdżka i znów strzelanko - tym razem przy hamowaniu silnikiem/kompletnym odpuszczeniem gazu (wrócił do stanu poprzedniego ale trochę więcej strzela) - czyli temat wielokrotnie wertowany na tym forum.

Teraz przede mną synchro gaźników (na jałowym obroty nie są równe) - - PYTANIE? - jakie macie patenty aby dostać się do tej śrubki od synchro ;/ ?


Kolejne pytanie dotyczące składu mieszkanki - Hayens mówi o 2.5 obrotu - tylko teraz pytanko czy na obu cylindrach musi być tak samo
Chodzi mi o to, że oba cylindry pracują w trochę innych warunkach (przedni ma więcej chłodzenia) - czyli pewnie ma to wpływ na ustalanie różnych wartości mieszkanki z tylu i z przodu ? (czy jest jakaś tendencja ze na tylnym zawsze trochę mniej lub więcej obr. ?)

Wcześniejsze ustawienia były takie, że na przedni cylek było 2.5 obr a na tylny ok. 2,7 obr. I świeca z tylnego cylindra miała ślady węglowego nagaru więc ustawiłem po 2.5 obr na obu - może pomoże - do weryfikacji

Jeszcze jedna sprawa - przymierzam się do wymiany wężów i filtra paliwa - na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego węża (zbrojony czy nie/ w otulinie)
Czy korzystając z podwyższonej temperatury mogę te nowe węże pozaginać tak aby nie robiły się zagięcia (kiedyś tak podginałem te przezroczyste wężyki) ?

(Takie dodatkowa obserwacja - przy zatkanej dyszy jak włączałem światła (bieg jałowy) to obroty spadały a teraz po włączeniu nie widzę spadku obrotów )

Działam dalej i fajnie wyrabiać sobie praktyczną wiedze
Mam również nadzieję, że to co tu piszę komuś się przyda

Dziękuję raz jeszcze i życzę miłych kilometrów
__________________
Tak a nawet i nie
Klima jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
strzelanie , tłumik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Strzelanie z tłumika przelotowego non-stop? irekafrica Uklad paliwowy i wydechowy 24 04.11.2018 07:28
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". MOTOMYSZA Wszystko dla Afrykańczyka 7 29.10.2012 19:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.