Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Husqvarna 701

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.07.2021, 14:41   #11
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 41 min 43 s
Domyślnie

No nie wiem.
Ja wyraźnie wyczuwam szybszą a jednocześnie bardzie precyzyjną reakcje na minimalne ruchy manetki w mojej 350 (beta) w stosunku do 450 (ktm) kolegi. Mówię o mapie "1". Mapy "2" w tuch motocyklach lekko opóźniają odpowiedź wtrysku/przepustnicy na ruch manetki, więc dozowalnośc spada ale też to pomaga jak człowiek zmęczony.
Wał w 701 waży pewnie podobnie do tego jak w mojej starej LC4ce więc pewnie drugie tyle co w obu wyżej wymienionych. Sama więc bezwładność układu korbowo-tłokowego raczej wyklucza możliwość dozowania subtelnych, szybkich odpowiedzi. Piszą że i tak od MY2019 bardzo to poprawili a nawet że przyrost momentu na kole jest bardziej liniowy. To powoduje, że pomimo, najdelikatniej mówiąc, "dziwnej" konstrukcji całości zaczynam patrzeć w stronę tej zabawki z rosnącym zainteresowaniem.
BTW, te autostradowe 120 to limituje bardziej opór powietrza i brak stabilności czy wibracje od silnika. Przełożenia rozumiem fabryczne?

Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir podos Regularne czynności serwisowe 11 03.12.2008 22:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.