![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Niektóre pojazdy mają tak że gdy błąd nie pojawi się po kolejnych 20 odpaleniach to zostaje skasowany z pamięci.
Tylko trzeba pamiętać że skasowanie błędu ( wygaszenie checka) nie ma nic wspólnego z usunięciem usterki zwłaszcza takiej która będzie go nadal zapalać. Ja do Opli mam interfejsa i program dedykowany w małym laptopiku. W uniwersalność jakoś mniej wierzę ale te specjalistyczne są za to drogie. Do diagnozy wystarczy taki prostszy który napisze jaka usterka i jej rodzaj ( np gdy padnie czujnik ciśnienia turbo to warto wiedzieć jak konkretnie) , nie będziesz przecież sterował turbiną , przestawiał parametrów wtrysku czy programował oświetlenia. Odn wspomnianego czujnika turbiny , u mnie uszkodził się obniżając stopniowo ciśnienie doładowania o 0.2 atm . Wiedząc jaka jest usterka wiesz czy możesz jechać czy musisz od razu naprawiać.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
IV Nasze Wyprawy Motocyklowe | Głazio | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 36 | 04.03.2014 23:17 |
III Nasze Wyprawy Motocyklowe | Głazio | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 17 | 24.02.2013 23:54 |