Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.02.2021, 20:10   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Emek! Nic dodać nic ująć
Niestety muszę was rozczarować, bo jakkolwiek chcielibyście o NAT myśleć (motocykl wyprawowy itp) to jesteście w błędzie jak i reszta na KTM i GS-ach. Bo jedyna wyprawa jaką robi pewnie 90% właścicieli tych motocykli to wyprawa do Costy lub Starbucksa. I wiedzą o tym producenci tych moto i robią je pod tych właśnie ludzi dając CAN-y, ESA, telewizory LCD i inne niezbędne na "wyprawie" duperele. To że na tym forum ludzie jeżdżą w trochę 'inne" miejsca na tych moto nie oznacza, że robią tak wszyscy - niestety...

Zostawmy więc odwieczną sprzeczkę co lepsze manual czy DCT i pozwólmy się cieszyć właścicielom tym co maja

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Szynę CANBUS ma BWM i zrobili to po to żeby zlikwidować bezpieczniki i ograniczyć możliwość instalowania nieautoryzowanych akcesoriów , a 1000 cana nie miała i miała bezpieczniki, czyli w 1100 zrobili jak w BMW?
CAN nie oznacza braku bezpieczników. Wszystkie samochody są od jakichś 10 (lub więcej) lat na CAN-ie i wciąż mają bezpieczniki.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
naprawa silniczka dct , silniczek dct


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynia biegów. mazurrd07 Silnik, sprzęgło, skrzynia 0 20.01.2017 21:34
Dwignia biegów hero Silnik, sprzęgło, skrzynia 4 24.08.2008 00:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.