Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.11.2020, 17:31   #11
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Dzis zamontowalem regulowany amor skretu
123984403_804854613689562_4583493323154253162_n.jpg
124406775_394658644995559_520811873044239978_n.jpg
i pozagladalem tu i tam, znalazlem pocacy sie wysprzeglik i zastanawiam sie czy wymieniac oring (zna ktos rozmiar?) czy nie pieprzyc sie i zapodac Oberona (gdzie najlepiej kupic)
Mysle tez nad zmiana przelozenia by podniesc predkosc obrotowa silnika na ostatnim biegu, zastanawiam sie miedzy 16-42 co daje -5,9% a 17-44 co daje -4.5%
Testowal ktos takie przelozenia ?
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki Franz Honda - inna niż AT & NAT 65 21.06.2023 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.