Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.05.2020, 12:14   #31
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cezar3 Zobacz post
To jak byś się pozbywał leosia, a do NAT podpasuje, się byśmy dogadali...
W swojej NAT z '18 roku masz najlepszy klang na oryginalnym tłumiku.
Drugi po oryginale (dźwiękowo) jest Remus, później Akrap.
Jednak na każdym tracisz moc, więc nie pyli się.

A od AT chyba średnica i podejście rury (mocowanie) nie pasuje.
Niech mnie ktoś poprawi, bo nie dam łapy obciąć.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. Bonjour Wszystko dla Afryki 21 15.03.2009 18:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.