|
|
#12 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,045
Motocykl: RD03
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 6 min 24 s
|
Novy rozumiem, że chodzi o te śruby "ozdobne" które widać po bokach i przechodzą przez daszek a dalej zapewne przez ucho szyby - czyli spinają oba wymienione elementy
Jeśli tak to będę pamiętał i systematycznie kontrolował /gdzieś wyczytałem, że te samoodkręcające śrubki Scorpion ponoć poprawił ale zobaczymy/. Właśnie zjechałem po kolejnych asfaltowych km. docierania XTZ-ety /honowanie cylindra + wymiana tłoka/, temp. około +8 i dość wilgotno, kask zero parowania, kilka delikatnych km. przez las po zrywkówce z niewielkimi podjazdami, kask w mojej ocenie bardzo komfortowy, widoczność powala, zero zniekształcania, daszek daje radę, blenda dalej delikatnie wysunięta z "gniazda" na wysokości brwi ale nie opada nawet przy szybszej jeździe po kamolcach czy innych korzeniach, daszek nie wibruje i specjalnie nie odczuwam jakiegokolwiek "szarpania" głową, szum przy około /brak zegarów więc jedynie określenie prędkości "na czuja"/ 100-110km/h znośny choć dalej utwierdzam się w przekonaniu, że to głównie kwestia zupełnie innego profilu wkładek w okolicach małżowin, gdzie nawet przy zamkniętych nawiewach delikatnie czuć ruch powietrza a w Nolanie w tych samych rejonach zero wentylacji. Pasek mógłby być wszyty nieco bardziej z przodu ale po zabiegach regulacyjnych nic w krtań nie uwiera i jest komfortowo - generalnie materiały bardzo przyjemne i neutralne dla skóry, waga po dwóch godzinach jazdy nieodczuwalna - największy PLUS za widoczność ...
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Agv ax-8 dual evo | sniperjones | Kaski | 8 | 05.10.2016 13:04 |
| gogle do AGV AX8 Dual | Rajtek | Archiwum | 3 | 04.01.2014 21:08 |