Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.07.2019, 21:13   #17
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał bukowski Zobacz post
nic prostszego olać i robić dalej tak samo. jeśli po następnym smarowaniu znowu się zapali, będziesz mógł z czystym sumieniem olać kontrolke.

ją tak ogólnie można olewac, ale to pewnie kwestia indywidualnego podejścia. to nowy motocykl, ze świetnym silnikiem, od jednego z największych producentów silników benzynowych na świecie.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Ironię zrozumiałem i wyjątkowo sie z Tobą zgadzam
Tylko żeby dojść do takich wniosków trzeba więcej doswiadczeń takich jak to opisane w tym wątku.
Od lat jeżdżę samochodami tego wiodącego producenta silników spalinowych i w nowym samochodzie check oznacza zazwyczaj poważne kłopoty.
Widać Honda tworząc Afrę trochę wyluzowała....
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.