Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.06.2019, 08:17   #11
CzarnyCzarownik
 
CzarnyCzarownik's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
CzarnyCzarownik jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
Domyślnie

Może też bym nie obwiniał tego salonu na 100% - sami nie wymienią pieca bo nikt im nie zapłaci. Pewnie muszą mieć zgodę, że tak trzeba i dostaną zwrot za piec albo coś w tym stylu. Oczywiście ciśnienia oleju nie można zmierzyć normalnym miernikiem, tylko specjalnym z napisem Honda. No i przez taka biurokrację to trwa. Decyzji też nikt nie podejmie z dnia na dzień tylko musi to zostać zaakceptowane przez 10 korpoludków, co mają kawę do wypicia i ważne rozmowy w kuchni.

Kupiłem rometa 125 na pierwsze moto, w myśl zasady jak dbasz tak masz. A jak coś się stanie to gwarancja i zero problemów. Jak się zaczęły sypać drobnostki to albo naprawisz sam albo oddasz do serwisu i będzie motor za 2-4 tygodnie i znowu frajda z jazdy na tydzień bo coś padnie... tak, że tyle co do gwarancji.

Dlatego lepiej chyba kupować "stare" sprawdzone konstrukcje, które są proste do naprawy samemu albo każdy mechanik sobie z tym poradzi, a części jest w opór.

Jesteś zwykłym człowiekiem, więc Honda nie ma powodu by traktować Cię priorytetowo. Chyba dobrą opcją byłoby nagłośnienie sprawy w necie, mógłbyś spróbować opisać sytuację na wykop.pl. Jakbyś miał farta i opis trafiłby na główną stronę to byłoby fajnie. Jest tam sporo przedstawicieli firm i jak wypływa jakaś gównoburza to starają się ratować wizerunek i szybko załatwić sprawę.

Druga opcja to wyskrobanie maila po angielsku do jakiegoś przedstawiciela Honda na Europę, aby ponaciskali na Hondę Polska. Często Polski przedstawiciel ma stosunek do klienta w stylu sprzedać i zapomnieć. Gdy nagle taki przedstawiciel dostaje telefon/maila z góry to sobie przypomina o czymś takim jak obsługa klienta i nagle sprawa przyśpiesza.

W każdym razie powodzenia!

Sent from my SM-J600FN using Tapatalk
__________________
Zapraszam na YouTube , Instagram oraz Stronkę.
Pozdrawaim, Dawid z DMMotoAdventures

Ostatnio edytowane przez CzarnyCzarownik : 28.06.2019 o 08:23
CzarnyCzarownik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.