Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.04.2019, 22:47   #11
tyran
Kiedyś R.T70
 
tyran's Avatar


Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
tyran jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Novy Zobacz post
Ale zastanów się - skoro opony mogą zrobić dużo kilometrów/duży przebieg to są twarde. Jak są twarde to ich przyczepność jest mniejsza. Jak chłodniej czy mokro to mogą pojawiać się kłopoty, itp., itd.
Ale z drugiej strony masz wybór. Albo kombinujesz zmianę opon w trasie i zapierdzielasz po winklach 10-20% szybciej, albo znasz granicę przyczepności tej twardej gumy, jedziesz wolniej, ale nie myślisz o jej zmianie w dłuższej trasie.
Kiedyś były dyskusje o beznadziejności E07 Dakar. Ja tą oponę miło wspominam. Zdarzało mi się na niej lecieć i 170 w deszczu. Wszystko kwestia pewnego kompromisu.
__________________
Serdecznie pozdrawiam.
Romek T.
tyran jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Klamoty wyprawowe - pytań kilka mojrzesh Wszystko dla Afryki 17 08.09.2011 13:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.