Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.01.2019, 19:05   #14
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał tomeks Zobacz post
Zastanawia mnie dlaczego mało popularne jest rozwiązanie pośrednie tj. zastosowanie w manualu oryginalnego Quick Shifter'a Hondy - pozwala ponoć zmieniać biegi bez użycia sprzęgła i odejmowania gazu, zarówno w górę jak i w dół. Mamy lżejszy motocykl o 10 kg, jadąc na stojąco zmieniamy biegi bez odrywania ręki na sprzęgło, zyskujemy czas przy zmianach biegów itp. Koszt ok 2500 -3000 zł.
Nie wiem tego na pewno ponieważ nie używam ale interesuje mnie Wasze zdanie, szczególnie tych osób, które użytkują takie rozwiązanie.
Ja mam taki zestaw i sobie chwalę. Stojąc na moto w terenie wolę trzymać kierę zamiast dusić w sprzęgło. Szkoda tylko, że QS nie działa przy hamowaniu silnikiem. Co do skrzyni manualnej to jej dużym minusem jest dziura między jedynką a dwójką. W terenie jest to spory kłopot. Minusem jest też częste niewchodzenie biegów, ale o tym już tu ktoś pisał. I na koniec mały plus, starzy kumple o pierwsze co pytają to jaką mam skrzynię i jak słyszą, że manual to słyszę "No ja myślę" lub podobne teksty .
Automatem nie jeździłem.
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.