Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Akcje serwisowe

Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.09.2018, 20:49   #10
czajnik


Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Łódź
Posty: 12
Motocykl: CRF 1000 AT Adventure Sport
czajnik jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 godz 29 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał DanielCRF Zobacz post
Taka sytuacja z dziś. Kończy mi się gwarancja i postanowiłem tej jeden raz pojechać na serwis z moją NAT. Dotychczas robiłem wszystko sam. Podchodzi gość z serwisu ogląda motocykl i pyta czy to automat czy skrzynia ręczna. Zdziwiłem się popatrzyłem na niego i już chciałem pojechać w cholerę.

Jak można tego nie zauważyć pracownik ASO?
oooo kurwa .to juz jest grube . powinienes napisac ktory to serwis . to jest zenada . powinni dostac po dupie za takich debili na serwisie
czajnik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Książka serwisowa BLOB Regularne czynności serwisowe 9 07.09.2009 23:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.