Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 28.07.2018, 21:20   #25
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,001
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 17 godz 53 min 8 s
Domyślnie

To może do dyskusji DCT/nie DCT dorzucę taki punkt: naturalnym przeznaczeniem/środowiskiem NAT jest wyprawa czy inna daleka podróż. Wtedy masa całkowita to jak nic 390kg (240 moto + 10 gmole, płyty i inne pierdoły + 40 bagaż + 100 kierownik w odzieniu). Masa DCT stanowi więc ok 2,5% masy całkowitej i niecałe 3% gdy jedziemy na lekko - bez bagażu.
No szacun dla tego kto to wyczuje. Śmiem twierdzić wręcz, że te 10kg poniżej środka ciężkości działa stabilizująco i ułatwia prowadzenie bardziej niż 10kg nadwagi kierownika położone pół metra nad środkiem ciężkości. No że nie pomaga przy podjeździe pod górę piachu to inna sprawa ale to jest kwestia masy o 100kg za dużej, a nie o 10kg.

Dlatego prędzej schudnę o 20kg niż zamienię DCT na manuala.

A klamka? Klamka to fetysz - jedni wolą z inni bez. Za parę lat w elektrykach klamek nie będzie raczej...
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask enduro z szybą do 600 PLN - opinie, wnioski? motormaniak Kaski 302 13.09.2021 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.