Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.06.2018, 15:42   #5
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

[QUOTE=broda;587747
Jutro wizyta u mechanika,
Moje pomysły:
Najbardziej prawdopodobne - Upaliłem regulator napięcia
Średnio prawdopodobne - Upaliłem alternator
Mało prawdopodobne - zsunęła się klema
Jak sądzicie? [/QUOTE]

Mnie zastanawia dlaczego wydaje ci się, że w nowym motocyklu najbardziej prawdopodobną przyczyną awarii jest regulator napięcia...
Ja obstawiam jakiś kabelek, najprawdopodobniej nieoryginalny
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Elektryka pada!!!!!! znow........ Boski-Kolasek Układ elektryczny i zapłonowy 20 09.04.2011 22:23


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.