Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.05.2018, 08:23   #10
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

to nie było 3000 obr/min, wyjątek i tyle. 2012 to dobry rocznik, a mniejsze czy większe buble to teraz produkują wszyscy, tak było jest i będzie. W BMW zawsze były ciekawe przypadki, ostatnio trafiłem na głuche stuki w jednym cylindrze po rozebraniu wszystko igła, tłok cylinder cały rozrząd a na zimno tłucze jak panewka lub luźny tłok głuche mocne uderzenia...

poszedł inny tłok i problem znikł oryginalny nie miał któregoś kąta pomiędzy płaszczem, denkiem a sworzniem !!! co powodowało ściąganie sworznia i tłukło o zabezpieczenie, rzucało korbą w bloki po rozgrzaniu gdy luzy się zwiększały było już cicho... z tego co czytam to trochę ludzi miało lub ma podobny problem a diagnoza BMW tak ma być bo rozbierają i 0 zużycia. Być może z czasem doprowadzi to do uszkodzenia zabezpieczenia, wsunięcia sworznia i efekt jak na zdjęciach. Możliwe, że w tym przypadku przyczyna była inna.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 03.05.2018 o 08:31
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.