Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.10.2017, 09:26   #5
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Przy standardowych sprężynach pompowanie może i być potrzebne , oryginały są mięciutkie.
Przy progresach nigdy nie potrzebowałem.
Ponadto po wypadzie w miejsca gdzie zwieszenie popracowało więcej niż na asfalcie wręcz spuszczam nadmiar.
Następuje coś jak by samopompowanie.
Zaworki czasem używam w taki sposób że jak chcę ciut twardziej to stawiam na centralkę odciążając lagi wciskam zaworek i podciśnienie zasysa sobie ile potrzebuje a jak chcę miękko to na kołach podjeżdżam do ściany naciskam nieco przód i wciskając zaworek wypuszczam namiar.
Nigdy innych zmian ciśnienia nie potrzebowałem a te z pozoru drobne które stosuję robią różnicę wystarczającą.

Jeśli jest możliwość to warto mieć zaworki.

Cytat:
Napisał vtwin90 Zobacz post
.......,jak wiadomo z tej opcji Honda zrezygnowała.
Może stwierdzili że bardziej ucywilizują Afryki , tylko po co ?
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące lagi greszczyn NAT - Warsztat 262 14.10.2022 19:11


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.