Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 11.09.2017, 13:02   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Po 600km trasy w dwie osoby stwierdzam że zmiana zębatki na większą z tyłu/mniejszą z przodu to niedobre rozwiązanie.

Zmiana zębatki będzie miała sens jedynie przy zamontowaniu kostek i jazdy w cięższym terenie gdzie przyda się krótsza 2
No to mamy dwie różne opinie
Mi odczyt licznika nie przeszkadza, bo z grubsza wisi mi dokładna predkosc. I tak jade z predkością zgodną z aktualnymi warunkami, melodią i chwilowym poziomem adrenaliny.
Na autostradzie to mi wszystko jedno, w pojedynkę do 170 idzie normalnie/bez wyczuwalnej dla mnie różnicy. A szybciej na dualowych oponach nie ma sensu jezdzic, moim zdaniem oczywiście.
Za to przy niższych predkosciach jest istotnie lepiej. Dla mnie jedynka w terenie jest troche za mocna, a oryginalnie dwójka przy minimalnej predkosci łatwo gasi silnik.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Olejarka łańcucha VictorZ Wszystko dla Afryki 32 02.04.2024 16:43
olejarka łańcucha:) Jacek12-j1 Wszystko dla Afryki 11 30.06.2014 20:15
Wytrzymałość skorupy kasku. Maniok Kaski 13 17.04.2009 10:37
luz łańcucha? kamol Rama, zawieszenia, napęd 12 16.05.2008 23:25


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.