Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.09.2015, 13:19   #10
Arkan
 
Arkan's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: Warszawa
Posty: 273
Motocykl: XT660Z, HSQ701
Arkan jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puszek
W tamtej tenerce w Maroku awaria pompy była tylko czubkiem góry lodowej...Najpierw zacz się dezintegrować ogon i w końcu z rejestracja sobie gdzieś poszedł. Kolega był bardzo dzielny i znosił wszystkie plagi ....
Puszek, o czym Ty w ogóle piszesz?!! Facet rozwalił pompę bo pożałował kilku EUR na zabezpieczenie i urwał blache w offie? To są plagi? Problem to jest wtedy jak masz takiego dzwona/awarię, że nie jesteś w stanie zrobić tego w warunkach polowych i na kołach wrócić. Ale nie urwane blachy. Ale nie awarie wynikające z głupoty albo złego przygotowania motocykla do wyjazdu (vide zabezpieczenie pompy). Czy Ty kiedykolwiek jeździłeś na tenerce, czy znowu tylko widziałeś u kolegi i już wiesz wszystko?
__________________
"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami " - Louis

Ostatnio edytowane przez Arkan : 01.09.2015 o 13:21
Arkan jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.