Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.07.2015, 20:12   #2
bass


Zarejestrowany: Aug 2012
Posty: 661
Motocykl: RD07&1000RR
bass jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 3 godz 26 min 56 s
Domyślnie

Spokojnie... ja z takim zestawem latam teraz i w 2 poprzednich afrach też tak miałem - nic się nie dzieje. Alternator w afrze ma 360 wat. Regler w każdej miałem oryginalny ale polutowane kable. Dodatkowo mocniejsze fanfary, gps, zapalniczka, ładowarka od fona, dodatkowy stop.
JAk bym teraz zakładał halogeny to kupiłbym na ledach, 55 wat to już przeżytek, ledy mocniej świecą i mniej watów łykają.
bass jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
2013 Maroko z plecakiem, czyli ile trampki dadzą rady. Cynciu Trochę dalej 103 17.06.2014 20:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.