Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.03.2015, 09:09   #4
mateo88
 
mateo88's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2011
Miasto: Szkieletczyzna/Kielce
Posty: 177
Motocykl: DRse / XRL / WSK/ URAL 750
mateo88 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 2 godz 49 min 0
Domyślnie

Gdybym nie czyścił swojego filtra poprzez jego wytrzepanie ew. czyszczenie sprężonym powietrzem to średnio co miesiąc musiałbym wymieniać go na nowy...oczywiście wszystko zależy od warunków w jakich użytkuje się AT.
marekw, nasącza się filtry gąbkowe, a nie jak ma to miejsce w AT papierowe.
mateo88 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Papierowy filtr powietrza kontra gąbkowy Dzieju Regularne czynności serwisowe 27 05.04.2014 11:55
Filtr powietrza Babel Uklad paliwowy i wydechowy 66 16.10.2010 18:28
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.