Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.03.2015, 08:25   #2
sluza
 
sluza's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Bialystok I Akalice
Posty: 1,728
Motocykl: AT RD07a; XR600R
sluza jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 14 godz 49 min 2 s
Domyślnie

pewien bardzo doświadczony mechanik zaleca aby sprejem spryskać uszczelkę z gąbki po filtrem, spryskanie całego filtra może skrócić jego żywotność, zwłaszcza gdy będziesz jeździł po szutrach. Papierowy nienasączony wytrzepiesz, spryskany raczej nie do wyczyszczenia
sluza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Papierowy filtr powietrza kontra gąbkowy Dzieju Regularne czynności serwisowe 27 05.04.2014 11:55
Filtr powietrza Babel Uklad paliwowy i wydechowy 66 16.10.2010 18:28
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.