![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 105
Motocykl: CRF300 Rally
![]() Online: 18 godz 56 min 12 s
|
![]()
A ja uważam że dorabianie czegokolwiek to podcieranie doopy szkłem i tyle. Jak policzysz robotę i czas i kasę to wyjdzie ze taniej będzie kupić drugi silnik lub w ogóle drugi motocykl. Nie iwerzę ze uda się podorabiać graty i że to będzie działałao bez zastrzeżeń. Szkoda prundu
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
korbowód | simson102477 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 11 | 04.06.2014 08:58 |
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? | Olek | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 01.02.2012 21:26 |
korbowód/sworzeń/tłok | Sławekk | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 06.10.2009 19:52 |
Zużycie zębatki | Kudłaty Rysiek | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 10.06.2009 14:23 |
Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? | Lepi | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 11.03.2009 20:59 |